maanantai 11. elokuuta 2008

Uusi mökki vuokrauksessa

Tänään olen askarrellut saadakseni uuden kohteen tiedot ja kuvat nettisivuille ja nettivaraamoon. Kuvat tahtovat olla tosi pimeitä ja huonoja. Enhän minä ole mikään huippuvalokuvaaja, vaikka Kuvaja olenkin, mutta nyt olen taipuvainen epäilemään, että vika onkin kamerassa eikä käyttäjässä. Cannon Ixus 3,1Megaa ( tai jotain) on jo toinen saman merkkinen minulla Tämä on ollut käytössä ainakin viisi vuotta. Pitäisi varmaan ostaa uusi kamera. Uutuuskohde Sudenturkista otettuja kuvia olen päivän säätänyt. Enkä ole kuviin oikein tyytyväinen vieläkään. Kohde ei pääse oikein oikeuksiinsa.



Nämä kauniit loppukesän kukat oli Sudenturkin emäntä kerännyt kauppareissulta ja laittanut kappaan esille tuvan pöydälle. Käykää tutustumassa suomunmokit.com sivuilla uusiin kuviin ja kertokaa millainen kamera olisi hyvä.

Ei kommentteja: